رسانه موسیقی سازوصدا – پلتفرم کامل موسیقی ایرانیان
(از سال 1391 تا امروز)
معرفی سازوصدا
ما دوستداران موسیقی مبتنی بر تکنولوژی هستیم که ماموریت خود را ایجاد تجربهای خوشایند از دسترسی آسان و با کیفیت به موسیقی برای تمام مردم ایران میدانیم. به عنوان پر مخاطب ترین رسانه موسیقی ایران و منطقه در مسیر تبدیل شدن به اولین مرجع دانلود آهنگ هستیم و برای این هدف، ارائه خدمات منطبق بر استانداردهای جهانی، مهمترین وظیفه ماست. هویت سازوصدا بیش از هرچیز متأثر از مخاطبانمان است و بر اساس نیازهای آنها گام بر میداریم. به همین دلیل، مشتری محوری مهمترین ارزش کسبوکار ما در گروه سازوصداست.
نظرات هنرمندان
همکاران تجاری : لوگو های سایت ها
اهداف
متن اهداف ، راحتی خواننده ها و ریلیزر ها و دسترسی اسان برای خرید بلیت کنسرت ، اموزش ، دانلود و پخش
اساسنامه شرکت
سازوصدا در یک نگاه
50,000,000
بازدید کننده یکتای ماهانه
50,000+
خواننده ایرانی و خارجی
15,500,000+
تنوع موسیقی
5,000,000+
عضو فعال
چه میکنیم؟
تمرکز بر اقتصاد دیجیتال، ویژگی مشترک تمام خدمات و محصولات فعال در گروه سازوصداست. تولید و نشر موسیقی به عنوان هسته اصلی فعالیتهای گروه شناخته میشود و بستری قابل اعتماد برای تولید و انتشار است. علاوه بر تجارت الکترونیک که سهم اصلی کسبوکار ما را تشکیل میدهد، امروز فعالیت اعضای گروه سازوصدا در عرصههای مختلف دیگر ادامه دارد: فناوری بازاریابی، فناوری مالی، لجستیک، محتوا، مسئولیت اجتماعی و نوآوری.
تاریخچه سازوصدا
از سال 1391 در قالب وب سایت دانلود رایگان موسیقی پاپ ایرانی توسط رضا سبحانی راه اندازی شد و شروع به کار کرد اما با گذار به مدل سرویس رسانه موسیقی در سال 1401 به مرحله جدیدی در شکل گیری اکوسیستم تجارت الکترونیک در ایران وارد شدیم . آنچه اکنون به عنوان گروه سازوصدا شناخته میشود زنجیره گستردهای از رسانه های موسیقی با تنوع بسیار بالاست و نیز در برگیرنده پلتفرمها و سرویسهای مختلف است که هر کدام در مسیر ارزش آفرینی در هنر و موسیقی ایران گام برمیدارند. اینجا داستان سازوصدا در 10 سال گذشته را میبینید.
(ویدئو)
ماموریت ما
با بهره گیری از فناوری، برای مشتریانمان تجربه خوشایند دانلود موسیقی و برای خوانندگان موسیقی، تجربه خوب تولید و نشر ایجاد میکنیم. میخواهیم به خواننده های ایرانی کمک کنیم تا با قدرت تکنولوژی موسیقی خود را بیشتر و بهتر به فروش برسانند و نشر دهند. کمک به گذار از اقتصاد سنتی به اقتصاد دیجیتال، همسو با روندهای جهانی، مأموریت ما برای گسترش بازاری به وسعت ایران و منطقه خاورمیانه برای همه خوانندگان و ساره های مسویقی است. بدون شک این رسالت با رشد شایستگی های حرفهای همکاران سازوصدا امکان پذیر است.
چشمانداز ما
تبدیل شدن به برترین پلتفرم موسیقی در خاورمیانه، دورنمای ما برای گام برداشتن در مسیر پر چالش تولید و نشر موسیقی است. برای رسیدن به این تصویر تمام توان خود را برای قدم گذاشتن در مسیرهای جدید به کار میگیریم.
ارزشهای ما
مشتری محوری
مشتریمحوری برای ما، تنها به معنای حق تقدم مشتری یا کلیشه «همیشه حق با مشتریست» نیست؛ بلکه به معنی «همراه مشتری بودن» است. ما کنار مشتری هستیم، نه در مقابل آنها و تنها به فکر سود و زیان خود نیستیم.
شفافیت
ما همه چیز را، همانطور که هست به اطلاع مخاطبان میرسانیم. بدون در نظر گرفتن اینکه چه چیزی به نفع یا ضررمان است، اطلاعات لازم را در اختیار آنها میگذاریم تا بتوانند در تمام فرآیند، بهترین انتخاب و تجربه را داشته باشند.
مسئولیت پذیری
ما مسئولیت قولها و وظایفمان را میپذیریم و این فرهنگ را در درون و بیرون سازمان پیاده خواهیم کرد. ما همهی تلاشمان را میکنیم، اما در صورت بروز خطا هم مسئولیت پیامد اقداماتمان را میپذیریم و هم نهایت تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتریان به کار میگیریم.
چابکی
سرعت، ویژگی اصلی تجارت الکترونیک و پیش فرض ما در تمام خدمات و فرایندهاست. ما باور داریم که این ویژگی باید در تمام فعالیتهای یک کسبوکار اینترنتی دیده شود؛ از شکل ارائه خدمات گرفته تا روشهای حل مساله.
نوآوری
هویت دیجیکالا را با لبخند تعریف کردهایم. پس از تغییر هویت بصری دیجیکالا در ابتدای سال ۹۹ تمامی پیامهای دیجیکالا را همراه با طرح لبخندی به نشانه تلاش برای ثبت تجربهای خوشایند از خرید و فروش طراحی و به دست مخاطبان میرسانیم.