اخذ مجوز تیزر و موزیک ویدئو - سازوصدا - دانلود آهنگ جدید

اخذ مجوز موزیک ویدیو و تیزر موسیقی

برای دریافت مجوز موزیک ویدیو باید مجوز موسیقی تک آهنگ آن را دریافت کرده باشید و بعد به سراغ تصویر آن بروید. آنچه که بسیاری از هنرمندان را نگران می کند ممیزی های احتمالی تصویری ست. موزیک ویدیو با اهمیت بالای تاثیرگذاری باید کمترین اصلاحیه ها را به خود ببیند تا آنچه که در سناریو بر پایه شعر و موسیقی آن تهیه شده بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته باشد.

چه ممیزی هایی موزیک ویدیو شما را بعد از ساخت و برای دریافت مجوز آن تهدید می کند؟

برای دریافت مجوز موزیک ویدیو ابتدا باید مجوز موسیقی آن را دریافت کرده باشیم و بعد به سراغ تصویر آن برویم.
آنچه که بسیاری از هنرمندان را نگران می‌کند ممیزی های احتمالی تصویری است.

نماهنگ (موزیک ویدیو) با اهمیت بالای تاثیرگذاری باید کمترین اصلاحیه­‌ها را به خود ببیند. تا آنچه که در سناریو بر پایه شعر و موسیقی آن تهیه شده بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب داشته باشد.
سازوصدا با توجه به تجربه همکاری با بسیاری از تیم­های تخصصی تصویر که دارد. به طور کامل استانداردهای مورد نظر دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می­‌داند. و از ابتدای تولید نماهنگ (موزیک ویدیو) همراه شما خواهد بود. و تمام موارد لازم را در حین کار به اطلاع تیم تخصصی می­‌رساند. تا با کمترین هزینه ممکن و در سریع­ترین زمان ممکن نماهنگ (موزیک ویدیو) مجوزهای لازم را اخذ نماید.

لازم به توضیح است که سازوصدا هیچگونه محدودیتی برای فیلم­برداری در سطح کشور ندارد. و برای تولید نماهنگ (موزیک ویدیو) تمام مراحل قانونی و امنیتی را طی می­‌نماید. تا مجوزهای لازم جهت فیلم­برداری در سطح شهرها را اخذ کند.

برای اقدام جهت اخذ مجوز موزیک ویدیو (نماهنگ) نیازمند شماره مجوز شعر و ترانه (در صورت باکلام بودن اثر) و همچنین مجوز آلبوم موسیقی و تک آهنگ است.
بنابراین برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان، باید از صدور مجوز شعر و ترانه و مجوز موسیقی اطمینان حاصل کرد.

در مورد مجوز موزیک ویدیو (نماهنگ) نیز معیارها و استانداردهای پیچیده ­ای وجود دارد. توصیه می­‌کنیم از ابتدای فرایند تولید با بخش­های مختلف سازوصدا در تماس باشید. تا راهنمایی­های لازم را در جهت پیشبرد اهدافتان دریافت نمائید.

سازوصدا در این سال ها همکاری های بسیاری با هنرمندان و کارگردان های مختلف این حوزه داشته است. مشاوره درست در این امر می تواند بهترین راه برای آسان سازی روند اخذ مجوز موزیک ویدیو باشد. همچنین می توانید برای تولید موزیک ویدیو با سازوصدا همراه باشید تا از آغاز نگرانی از جانب مجوز و پخش نتیجه بخش آن نیز نداشته باشید.

 

برای آگاهی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما از طریق آیدی تلگرام: sazoseda_admin

 

اخذ مجوز نماهنگ و موزیک ویدیو

مجوز موزیک ویدیو بی شک نقش تعیین کننده ای در موفقیت و میزان فروش آلبوم موسیقی یا تک آهنگ دارد.
هدف ایجاد جذابیت بیشتر است و همچنین تصویر کمک زیادی به درک محتوای موسیقایی می‌کند.

شما اگر یک فیلنامه را مطالعه کنید. نیازمند تصویرسازی برای تمام صحنه­‌های فیلمنامه هستید. که برای همه مخاطبان کار ساده­ای نیست. و احتمالا درک آن نیاز به حوصله و دانش بیشتری دارد.
اما زمانی که آن فیلمنامه به تصویر کشیده می شود. و برای مخاطب قابل رویت می­‌شود، تقریبا بخش اعظمی از جامعه آن را دنبال می­‌کنند. و برای دیدنش لحظه شماری می­‌کنند.
حال تصور کنید که اگر با کمک هم برای موسیقی شما یک نماهنگ تولید کنیم. چه حجمی از مخاطبان شما را دنبال می­‌کنند؟

برای توضیح بیشتر باید بگوئیم که مخاطب با دیدن نماهنگ، خود را در داستان موسیقایی شما می‌­بیند. و از همه مهم­تر اینکه احساس راحتی با شما خواهد کرد.
ما از این روش برای جذب مخاطب استفاده می‌­کنیم. اما به استانداردهای هنری تصویر پایبندیم.

سازوصدا همواره تلاش می­‌کند تا با رعایت استانداردهای هنری تصویر، موسیقی شما را به گونه­ای به تصویر بکشد. تا مخاطبان بیشتری ترغیب به تماشا و گوش فرادادن به آن موسیقی شوند.
بد نیست اگر بدانید که حداقل شش اثر از بین ۱۰ اثر اول دنیا که بالاترین مخاطب را داشتند، دارای نماهنگ (موزیک ویدیو) هستند. پس این یک روش و ابزار مهم و موثر در مطرح کردن و معرفی کردن و شناساندن هنرمندان موسیقی است.

انواع موزیک ویدیو

با توجه به نوع موسیقی، می­‌توان گونه­‌های متعددی از نماهنگ (موزیک ویدیو) را مورد توجه قرار داد.
استفاده از تصاویر آرشیو و متحرک یا عکس بر اساس ریتم مشخص موسیقی می­‌تواند یک نوع نماهنگ به حساب بیاید.
حتی می­‌توان از اجرای صحنه­‌ای (کنسرت) تصویری را ضبط کرد. و آن را برای انتشار آماده کنیم. یا حتی سناریوی قصه‌­پردازانه برای موسیقی انتخاب نمود. همه اینها برای شناساندن هنرمند موسیقی می­‌تواند مهم باشد.

سازوصدا همواره همراه تمام هنرمندانی است که قصد ورود به دنیای حرفه­ای موسیقی را دارند.
از این رو در آثار با کلام پیشنهاد می­‌کنیم. که از ابتدا قصد خود بر ساخت نماهنگ (موزیک ویدیو) را مشخص کنید. زیرا شعر می‌تواند دستمایه طراحی یک سناریو قصه­‌پردازانه قرار گیرد. که اثر بسیار بالایی در موفقیت موسیقی خواهد داشت.
البته نکته قابل توجه این است که مقصود ایجاد ارتباط مستقیم بین کلام و تصویر نیست.
زیرا موجب ضعف در کار است. اما باید تصویر و کلام مکمل یکدیگر باشند که این هنر کارگردان و تدوین­گر است.

عملکرد سازوصدا در تولید نماهنگ (موزیک ویدیو) اینگونه است که جلسات مشترکی را با مولف اثر یا سفارش دهنده برگزار خواهد کرد. تا به یک نتیجه مشترک در مورد نکات مهمی که باید در تصویر استفاده شوند، برسند. سپس نتیجه حاصل از این جلسه را در اختیار هنرمندان و افراد متخصص در صنعت فیلم­سازی و تصویر قرار می­‌دهد. تا پیشنهادهای تخصصی آنها را دریافت نماید.
معمولا متخصصان تصویر چند طرح اولیه آماده می­‌کنند. و ما آن طرح­ها را به اتفاق مولف اثر و یا سفارش ­دهنده بررسی و از بین آنها یک طرح را انتخاب می­‌کنیم. مرحله پیش تولید و سپس تولید آغاز خواهد شد.