طراحی و ساخت کاور موسیقی - سازوصدا - دانلود آهنگ جدید

طراحی کاور اهمیت بسیاری در جذب مخاطب (به ویژه در نگاه اول) دارد، از این رو رعایت استانداردهای لازم دارای اهمیت بالایی­ست که نیازمند طراحانی با تجربه و آشنا نسبت به اصول و ظرافت های آن می باشد. متغیرهایی همچون چهره خواننده، ژانر موسیقی، نام اثر، موضوع اثر و … همگی این پرسش را ایجاد می کند که طراحی استاندارد یک کاور تک آهنگ و یا آلبوم چگونه انجام پذیر است؟

 

برای آگاهی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آیدی تلگرام: sazoseda_admin

 

همچنین امروزه ساخت کاور در ترغیب مخاطب برای شنیدن موزیک یا دیدن کاور بسیار کارآمد است. رعایت اصولی که می تواند در مدتی کوتاه بهترین بهره وری را داشته باشد بی شک از کسانی بر می آید که در این امر متخصص باشند. کاور به دلیل مدت زمان کمترش نسبت به کاور و راحت­تر قرار گرفتنش در دسترس همگان در فضای مجازی، چه از سوی موزیسین ها برای ساخت و چه از سوی مخاطبان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. اما در همان زمان کوتاه باید مخاطب را مجاب کند که این موزیک ارزش شنیده شدن را دارد. چه سناریویی در حدود یک دقیقه باید در نظر گرفت تا بتوان حتی در 20 ثانیه اولیه کاور بیننده تصمیم خود را به دیدن کاور بگیرد؟ و یا شنیدن آن موسیقی را جزو الویت های شنیداری خود قرار دهد؟

 

با فرض اینکه کاور توانسته بیننده را به سمت دیدن کاور سوق دهد. حال کاور شما باید چه ویژگی های بصری داشته باشد تا نقش اساسی خود برای ماندگاری موسیقی شما در ذهن مخاطب را ایفا کند. شما با شنیدن کدام موسیقی به یاد کاور آن میفتید و آن تصاویر و سناریو در حافظه تصویری شما نقش بسته است؟! چنین کاوریی قطعا توانسته رسالت خود را درست انجام دهد و ویژگی های آن ویژگی های یک کاور استاندارد است. از سناریو و لوکشین های انتخابی تا جلوه های بصری و تدوین حرفه ای.

 

سازوصدا، برای آسان سازی و تسریع امور تولید موسیقی با به کارگیری طراحان کاور و کارگردانان کاور و کاور این فرصت را به شما می دهد تا با استانداردترین حالت ممکن آثار خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید.

 

شما می توانید برای بدست آوردن آگاهی بیشتر پیرامون طراحی کاور، ساخت کاور ، به قسمت ارتباط با ما بروید و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.