ساخت تیزر و موزیک ویدئو موسیقی - سازوصدا - دانلود آهنگ جدید

ساخت تیزر و موزیک ویدئو اهمیت بسیاری در جذب مخاطب (به ویژه در نگاه اول) دارد، از این رو رعایت استانداردهای لازم دارای اهمیت بالایی­ست که نیازمند طراحانی با تجربه و آشنا نسبت به اصول و ظرافت های آن می باشد. متغیرهایی همچون چهره خواننده، ژانر موسیقی، نام اثر، موضوع اثر و … همگی این پرسش را ایجاد می کند که ساخت استاندارد یک تیزر و موزیک ویدئو تک آهنگ و یا آلبوم چگونه انجام پذیر است؟

 

همچنین امروزه ساخت تیزر و موزیک ویدئو در ترغیب مخاطب برای شنیدن موزیک یا دیدن تیزر و موزیک ویدئو بسیار کارآمد است. رعایت اصولی که می تواند در مدتی کوتاه بهترین بهره وری را داشته باشد بی شک از کسانی بر می آید که در این امر متخصص باشند. تیزر و موزیک ویدئو به دلیل مدت زمان کمترش نسبت به تیزر و موزیک ویدئو و راحت­تر قرار گرفتنش در دسترس همگان در فضای مجازی، چه از سوی موزیسین ها برای ساخت و چه از سوی مخاطبان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. اما در همان زمان کوتاه باید مخاطب را مجاب کند که این موزیک ارزش شنیده شدن را دارد. چه سناریویی در حدود یک دقیقه باید در نظر گرفت تا بتوان حتی در 20 ثانیه اولیه تیزر و موزیک ویدئو بیننده تصمیم خود را به دیدن تیزر و موزیک ویدئو بگیرد؟ و یا شنیدن آن موسیقی را جزو الویت های شنیداری خود قرار دهد؟

 

با فرض اینکه تیزر و موزیک ویدئو توانسته بیننده را به سمت دیدن تیزر و موزیک ویدئو سوق دهد. حال تیزر و موزیک ویدئو شما باید چه ویژگی های بصری داشته باشد تا نقش اساسی خود برای ماندگاری موسیقی شما در ذهن مخاطب را ایفا کند. شما با شنیدن کدام موسیقی به یاد تیزر و موزیک ویدئو آن میفتید و آن تصاویر و سناریو در حافظه تصویری شما نقش بسته است؟! چنین تیزر و موزیک ویدئویی قطعا توانسته رسالت خود را درست انجام دهد و ویژگی های آن ویژگی های یک تیزر و موزیک ویدئو استاندارد است. از سناریو و لوکشین های انتخابی تا جلوه های بصری و تدوین حرفه ای.

 

سازوصدا، برای آسان سازی و تسریع امور تولید موسیقی با به کارگیری طراحان تیزر و موزیک ویدئو و کارگردانان تیزر و موزیک ویدئو و تیزر و موزیک ویدئو این فرصت را به شما می دهد تا با استانداردترین حالت ممکن آثار خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید.

 

برای آگاهی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما از طریق آیدی تلگرام: sazoseda_admin